close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 前一次面試對之後的面試機會影響
Mar 5th 2015, 17:47, by tinalockhart

作者tinalockhart (無言)

看板Tech_Job

標題[請益] 前一次面試對之後的面試機會影響

時間Thu Mar 5 17:47:52 2015

小魯弟...有一些疑問想請教... 之前因為不善面試...與一些不利因素... 曾經被眾多公司打槍... 例如:我之前曾應徵包子設備被打槍 現在有一機會再次面試包子設備... 與主管約時間時,主管跟我說... 我已經被人資封鎖相關職缺的應徵... 人資部分認為我不適合相關職缺... 我原本以為面試彼此之間是互相獨立的... 請問如今這種情況還有解嗎........囧 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.246.16.179 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1425548875.A.961.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()