close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
[求助] 男友媽媽我印象不好
Dec 11th 2013, 10:41, by cjia102

作者cjia102 (jia)

看板Boy-Girl

標題[求助] 男友媽媽我印象不好

時間Wed Dec 11 10:41:04 2013

跟他在一起一段時間了 但他一直都不願意讓家人知道我們在一起 經多次詢問他後,他說他的家人知道我跟他的關係 但是他媽媽還不知道 但男朋友始終不願意透露為何不讓媽媽知道的原因 到了最近,我再次詢問他 他終於願意告訴我了 他說:因為你一開始給我媽留下的印象不好.... 再加上媽媽有些難搞 所以如果媽媽知道的話,對我並不會比較好 雖然我和男朋友的交往很穩定 但是家長對我的第一印象沒有很好 我也沒有把握能夠扭轉媽媽的印象 這...讓我卻步了 我該怎麼辦才好?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.240.142.170

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()